خاله ی ناتنی یا غریبه ؟ مساله این است

خرید بک لینک

دیشب دلم میخواست از شخصی بنویسم که چند ماه پیش فوت شد

از اینکه چقدر بی کس و غریب و تنها بود و من بعد از مرگش فهمیدم

خاله ی ناتنی ِ من که از نظر من هیچ نسبتی با من نداشت

دیگر اعضای خانواده میتوانند او را خاله خود بدانند اما من نه

چون که به فامیل و نسبت ها

به وجود خاله و عمه و عمو و دایی اعتقادی ندارم و آنها را خویشاوند خود نمیدانم

من فقط به وجود خواهرهایم و مادرم اعتقاد دارم

چون فقط اینها هستند که هستند ( توضیح این بخش از حوصله ی این وبلاگ خارج است )

خب کجا بودیم ؟ آنجا که میخواستم بگویم این پست در مورد یک آدمی ست که من فقط او را میشناختم

دوستش هم داشتم اما نسبتی نداشتم با او

سالها پیش شاید حدود 70 سال پیش مادرِ مادرم در ازدواج اولش با مردی ازدواج میکند که

زندگی آنها (حتی با وجود 1 فرزند که همین خاله ی ناتنی من نام دارد ) از هم میپاشد

جدا میشوند

آن مرد دست دخترش را میگیرد و میرود با زن دیگری ازدواج میکند

مادرِ مادرِ من هم بعد از مدتی با مردِ دیگری که همان پدر بزرگ من است ازدواج میکند

خب تا اینجای کار خاله ی ناتنی من (فاطمه) میشود فرزند طلاق

( احساس میکنم قراره زیادی طولانی بشه برا همین بقیه شو تو ادامه مینویسم)

.

.

hot page...

ما را در سایت hot page دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 20:28

صفحه بندی